Advertisement

Main Ad

Aku menconfigure router [Part 2]

Ni la gambar control panel router aku.Tadi aku import my brother in law si winterwish untuk tolong tengokkan aku nyer router. Semalam aku pening sorang. Hari ni biar dia pulak pening. Hahahahha. Tapi at least dia tahu la jugak aper yang dia buat. Compare ngan aku semalam, lagi lah. Main redah je terus. Tapi dah try-try tak leh jugak. Memang dia sendiri pun confused dengan control panel aku. Tak macam yang biasa. Mungkin sebab ni yang latest version kot. Tapi tak guna la latest version kalau makin menyusahkan!

Apa-apa pun dia dah on remote server. So nanti dier akan configure dari rumah dia je la. Dan kalau tak boleh jugak, aku ingat nak cancel jer planning nak gi memancing ahad nih. Uik?!! Satu mender yang aku dapat detect, aku nyer Downstream Line Rate, 512 Kbps je. Means orang tm.net dah cuba nak kencing aku la nih. Aku bayar untuk streamyx 1.0Mb!! Nak kena report nih! Natee sungguh laa....

Susah-susah sangat, guna modem biasa jer lah! Tak payah la router² nih. Mengarut jer!!

Post a Comment

0 Comments