Advertisement

Main Ad

Speedfinger.Org Bowling Tournament.


Baru sampai rumah. Boleh tahan gak yang datang.

Aku,
aldrina,
yo_zack,
nora,
mawarmerah,
Putera_Owen,
azahianaz,
The_Royal_Harri,
Atie,
Emi (duta kecik SP),
otapir,
Ned,
wan99cvm,
Adik azahianas,
Fazira, dan sorang lagi aku tak ingat namanya.

Bukak dua lane jer. Main 2 game. Secara keseluruhan, yang paling 'menjadi' si yo_zack la. Hari 'bijak' dier gamaknya hari ni. ceh!! Berlagak dari mula sampai ke sudah dia dengan gaya ala-ala 'Vote for Arm'! Hahahahaa. Second runner up, si wan99cvm. Member kantoi 1 pin jer nak seri. hahahahah. Tention jer.

Otapir a.k.a Chek Lie balik lepas second game sebab ada hal. Kemudian terpaksa disambung oleh pemain importnya si Putera_Owen. Si Nora pulak takleh main takut cincin lekat dalam lubang bola bowling (Hehehe takde. ni aku sajer cakap). Dia lebih suka jadik pemerhati jer. Lepas tuh tolong gelak-gelakkan budak yang baling ke longkang. Tu je la kerja dia. Si mawarmerah geng dia. Boleh tahan gak gelakkan aku. Mementang tak main. Tak lama lepas tuh si Fazira ngan kawan dier plak mintak diri.

Aku? Heh! Hampeh!! aLdriNa yang terhincut-hincut sebab kaki belum sembuh lagi pun boleh kalahkan aku (9 pin beza). MengOng betul! Tu nanti dekat 2 tahun pulak la dier duk sebut pasal kes nih. Apa-apa pun saper memang saper kalah tu tak penting. Sebab kita turun ni pun main reason dia sebab nak kenal-kenal, nak sronot-sronot je. Yang nyata SP dah boleh hasilkan 1 team bowling untuk dihantar ke Sudan nanti. (Sajer jer aku nak hantar si yo_zack gi Sudan! Hahahhaha).

Lepas main bowling kitorang gi makan Kenny Roger Roaster. Lapor wei. Aku dah la tak sempat nak breakfast pagi tadik. Huha-huha tak sedar dah kul 4 lebih. Sorang-sorang plak balik. Tinggallah yang paling last Aku, aldrina, Owen, yo_Zack, mawarmerah ngan wan99cvm. Kitorang spilt lebih kurang kul 5 lepas tuh.

Otapir rupanya multimedia designer kerja kat Desa Pandan. Company dier boleh amik tempahan T-Shirt. Mungkin project untuk SP T-Shirt arituh aku boleh teruskan semula. Tapi kalau boleh aku nak redesign balik. Kalau nak simple, kita buat sulam jer. See? Kan dah bertambah contact sorang lagik? Sebab tuh kena bersocial sikit.

P/s: Social sihat tok mender nyer...........

Post a Comment

0 Comments