Advertisement

Main Ad

Unggu Violet Spoiler


Tadi dah boring sangat, aku menyelam ko blog bebudak semua. Habis aku baca. Tapi dalam banyak-banyak tu satu mender yang aku rasa info yang best untuk aku extract kat Snap Semeloon Teloon aku ni. Entry nih dari blog adik ipar aku, si winterwish. Aku quote sket aper yang dier tulis..
Winterwish says
Unggu Violet? Sape belum tengok angkat tangan.. aku nak citer spoiler nih..ahahahha tade la, just nak cakap kalau banding dengan AADC ngan Tentang Die lagi best dedua tu. Apesal? Ader laa... tengok la sendiri.. takpe la aku nak citer sket spoiler dier..ahaha
SPOILER
Citer tu tak original ler.. hampir meniru video clip KISS - Because I'm a Girl dari Korea, Banyak jugak la element yang dier ciluk maybe secara tidak senganja atau disengajakan. Antara yang terang² dier ciluk dari dari vids tu macam laki tu keje sebagai seorang photograper, dah dekat nak ending mate perempuan tu bute and laki tu donate mate kat perempuan tu. Kalau korang penah tengok vids lagu korea tu mesti korang paham. Sape belum tengok vids tu takpe la, buat-buat je tatau. Aku pun tatau la, maybe vids tu jadi sumber inspirasi director citer tu, or maybe gak director yang same buat or..or.. banyak kemungkinan so aku takleh la nak cakap dier tiru bulat-bulat kan. Anyway, just enjoy the show la.. dari 5 aku kasi 3 je
Untuk sesaper yang tak pernah tengok klip video tu, aku ader embed kat belah kiri tuh. tengok la kalau tak cayer.


p/s: Mamat!! biler masa ngko tengok citer Ungu Violet ni? Meh ar Cd.... Huhuhuuhuh

Post a Comment

2 Comments

  1. tengok wayang yer.. ekekkekeke

    ReplyDelete
  2. hehehhehe.. arghh jeles nih! nak tengok gak. tapi biler dah mamat bagi 3 bintang jer... cam rasa nak tunggu vcd dier kuar jer la. Hahahhaha

    ReplyDelete