Advertisement

Main Ad

Sorry Exabytes, Another company giving a better offer.

"

Sebelum ni most of hosting and domains aku register through Exabytes. Sebab pada aku servis diorang expecially dalam bab-bab trouble shoot, restore backup, quiry dan sebagainya memang cemerlang. Walaupun on certain-certain part sangat straight dan langsung takde kompromi yang kadang kala buat aku sangat meluat dengan diorang ni.

But somehow RM55/year untuk domain .com/.net/.org/.biz pada aku agak keterlaluan. Walaupun kebiasaannya for the first year diorang offer RM38 je, tapi tambahan pulak dengan additional RM29.90 (walaupun skang diorang offer jadi RM12.90) untuk ID Protection dan lagi RM8 untuk DNS Management.

So skang untuk domain, slowly 1 demi 1 aku dah transfer registrar ke ServerFreak hosting. Ahaks! Sebab bagi aku ServerFreaks menawarkan offer yang lebih menarik dari sergi harga dan juga DNS Management dan ID Protection yang PERCUMA~!

Tapi untuk Domain jer la. dari segi hosting, aku dapati package-package yang ditawarkan oleh serverfreaks kurang menarik perhatian aku.

Huh~! promotion free untuk serverfreak! Hahaha

"

Post a Comment

0 Comments