Advertisement

Main Ad

Akhirnya....

Akhirnya settle jugak blog bodoh aku nih. Mula-mula try jugak blog lain selain dari Blogspot. Aku register myblogsite, aku register blog-city, semata-mata sebab restinpeace.blogspot.com dah ader orang register. Frust tak dapat nak guna nama tu membuatkan aku try cari blog lain supaya aku dapat guna jugak nama restinpeace tu. Tapi bila aku dah explore-explore, blogspot jugak yang menarik minat aku. Ermm... Aku kena bagi nama ni. Aper aku nak namakan blog aku ni. Amik nama buku scrap aku masa Form 5 dulu lah. Dengan rasminya aku menamakan blog bodoh ni sebagai SNAP SEMELOON TELOON!!

Sambil-sambil tuh survey gak blog site orang lain. Sajer nak amik feel orang kata. Mana ada idea-idea yang boleh aku ceduk sket-sket untuk blog aku. Malu jugak biler nak dibandingkan SNAP SEMELOON TELOON ni dengan blog site orang lain. Diorang nyata dah jauh sangat ke depan. Memang tak larat nak kejar. Dahsyat-dahsyat semua. Tak tertiru dek aku!!

Tadi aku bubuh mousetrail nyer java script. Seronok pulak aku tengok bola tuh tergantung melantun-lantun macam tu. Itu pun 2,3 kali try jugak baru jadi. Aku amik menatang tu kat www.dynamicdrive.com Okey website dia. Sebab kita boleh tengok sample terus menatang tuh macamana rupanya. Banyak lagi yang best-best. Tapi kalau semua aku sumbat dalam blog aku nih, takut meletup pulak. Dan dalam yang banyak-banyak tuh, aku rasa ni la yang paling kena dengan jiwa aku.

* Try check bandwidth Speedfinger.Org tadi. Hari nih naik lagik 46mb. Aku dah close pun naik gak. Nampak sangat admin-admin SP memang takde tempat lain nak lepak melainkan dalam portal tuh. Hehehehe... Sian korang...

Post a Comment

0 Comments