Advertisement

Main Ad

Dunia Pepel Yanie...

Aku siapkan jugak blogskin Yanie hari ni. Dah lama sangat dier mintak aku designkan satu skin untuk blog dia ala-ala skin blog aku ni. Setelah dekat seminggu aku parah perah otak, akhirnya siap juga. Mulanya pening gak nek memikirkan concept, gambar aper yang sesuai, layout, dan segala macam lagik yang perlu untuk blog dia tu. Finally, aku overlap jer dengan aku nyer layout asal, cuma tukar graphics dier jer (Ajer? dekat 3 jam jugaklah aku mengadap photoshop!). Tak tahulah Yanie suka ker tak. Kalau dia tak suka, bermakna aku masih gagal dalam memahami apa yang dia minat, apa yang dia suka, jiwanya dan segala macam yang sepatutnya aku mengerti tentang dia. Tapi selalunya Yanie akan terima. Asal saja mender tu datang dari aku, maka dia akan pura-pura suka juga. Sama macam bila aku hanya hadiahkan dia bantal peluk yang harganya tak sampai RM20 pada hari jadinya. And that what make her so special.. Luv ya gurl~!

Post a Comment

0 Comments