Advertisement

Main Ad

Badut Jadi Tumpuan

Aku dan Badut 01Tak sangka rupanya cerita pasal Badutt (Bear yg kitorang bela tuh) jadi perhatian jugak. Ada 2, 3 orang message aku kata nak tengok gambar (ader yang siap mintak kat shoutbox Speedfinger.Org lagik tuh. Har! Har!). Errmm... Malangnya yang baru nih arituh aku tak tangkap gambar dia sangat. Tapi aku ader la record dalam handset dalam format video (*.3gp). So kalau aku uploadkan kat sini sekalipun tak semua orang boleh view file tu.

Aku dan Badut 02 Walau apa pun, aku ader simpan gambar badut masa aku balik kampung '5 bulan lepas'. So, kalau ini gambar masa dia 5 bulan lepas, korang gunakan je la imaginasi korang untuk mentafsirkan saiz badannya sekarang. Masa dalam gambar ni, umur dia baru 8 bulan lebih sikit.

Ahaks!! Isn't he so cute? Kitorang bela dari dier belum celik mata lagik. Ada orang asli bagi. Katanya Mama Bear tu kena tembak. So tinggal dia ni terkonteng-konteng. Masa dier kecik dulu, bulu pun tak berapa nak ada. Kepala botak jer. Basar jendul dier. Kalau tengok muka dier time tuh memang kelakar giler. That's why kitorang panggil dier Badutt je. Aku dan Badutt 03

So sekarang macamaner? Kalau ko rasa ko dah brutel sangat bela kucing 2,3 ekor kat rumah... atau bela anak ular sawa yang baru besar lengan budak darjah 4... ko bandingkanlah pulak ngan aku nyer pet nih. Har! Har! Tak brutel lagik tuh?!!

Post a Comment

2 Comments

  1. mak ehhh.. beso nyer pet ko!!!
    btw ko bagi dia makan ape?
    dah beso nnt ko lepaskan tak? :D
    kat mana la tu agaknyer :))
    ok nice pet dude!!

    ReplyDelete
  2. Kalau aku bagitahu dier makan aper takut ngko tak cayer pulak. Cayer tak kalau aku kater dia makan bubur nasik dengan kacang panjang? Hehehhe. tu la makanan dia! Dah besar nanti memang kena lepaskan kat utan gak. tak pun beri kat Zoo ke.. tapi jam tu sure tangkap shahdu nyer kan? hehehe

    ReplyDelete