Advertisement

Main Ad

Lengkap Putaran Bonus Bulan 6!

Akhirnya lengkaplah satu circle bonus untuk bulan 6 aku dalam Mymode ni. hehehe. Kalau melihat pada 'perkembangannya' dari minggu ke mingggu, tak sabar pulak nak menunggu bonus mingguan untuk bulan 7 ni pulak! Ahaks!! Syukur... Rezeki anak aku la ni.








Menjadikan total Bonus June aku sebanyak RM1,094.54 (Dah dekat 7 tahun guna prepaid, tak pernah orang beri duit segini!)


Arituh (dalam 2 minggu lepas), aku registerkan Abang Long ngan Ngah join Mymode. Aku registerkan free jer. Nak tolong cara lain, susah la sikit. At least kalau dalam Mymode ni kurang-kurang lepas untuk topup prepaid handphone diorang bulan-bulan dulu kira okey dah. Itu pun lastweek nyer bonus Long dapat RM20 lebih. Ngah dapat RM18 lebih. Okey la tuh. Saper nak bagi? Aku dulu pun macam tu la jugak bonus aku masa mula-mula dulu.

Betullah kata cikgu aku dulu... zaman akan datang siapa yang buta IT memang akan jauh ketinggalan...

Nak join? Nak join? Isk! Tak payah lah!! Hhehehehe
KLICK SINI!!

Post a Comment

0 Comments