Advertisement

Main Ad

Bagaimana cara untuk nak dapatkan banyak like di fanpage facebook anda

cara untuk nak dapatkan banyak like di fanpage facebook
Pasti ramai yang bertanya, Bagaimana cara untuk nak dapatkan banyak like di fanpage facebook kita? Tidak kurang juga yang akan bertanya, Kenapa perlu banyak 'likers' untuk fanpage anda? Bagi mereka-mereka yang mengusahakan perniagaan secara online, pasti mereka menyedari akan kepentingannya. Saban hari makin ramai orang menggunakan facebook fanpage sebagai medium untuk menyebarkan maklumat tentang servis, perniagaan serta produk yang mereka tawarkan.
Lebih banyak 'likers' atau 'followers' beerti lebih ramai sasaran pengguna kepada setiap maklumat yang anda masukkan di fanpage anda tidak kira maklumat seperti produk terbaru, servis terkini yang ditawarkan, offer dan sebagainya. Jika maklumat ini dirasakan penting untuk orang lain oleh follower anda, mereka mungkin akan mengongsikan maklumat tersebut dengan orang yang lain pula dan secara tidak langsung menjadikan bahan promosi anda mencapai lebih ramai sasaran.

Lebih banyak 'likers' atau 'followers' juga akan membina kredibiliti anda sebagai pengusaha. Katakan ada 5 fanpage yang dibuka oleh beberapa pengguna facebook untuk Produk A, sudah pasti page yang paling ramai likers atau pengikut ini lebih diyakini akan servisnya. Ini penting dalam penilaian pengguna kerana mereka tidak mahu tertipu dengan pengusaha yang tidak serius atau memang orang yang mencari jalan mudah untuk mengaut keuntungan dengan menipu orang lain.

Persoalannya Bagaimana cara untuk nak dapatkan banyak like di fanpage facebook kita?

Bagaimana cara untuk nak dapatkan banyak like di fanpage facebook kita
 Saya ada menawarkan servis untuk menambahkan likers dan followers di fanpage facebook anda dengan harga yang sangat berpatutan iaitu hanya RM10 untuk setiap 100 like. Jika fanpage anda telah mempunyai bilangan like sebelumnya, maka kami hanya akan mula mengira like baru selepas dari itu sebaik sahaja kempen iklan yang kami jalankan untuk facebook anda bermula. Mudah bukan? Bagaimana kami lakukannya? Biarlah ia menjadi rahsia kami. Yang penting anda tahu kami mempunyai kaedah yang sangat efektif untuk tujuan ini. Dan kaedah ini telah terbukti setelah diuji dengan beberapa fanpage kami sendiri. 

Jaminan kami:

- Kanaikan kadar likers.'followers' di facebook fanpage anda
- Bilangan like yang akan meningkat secara drastik dalam tempoh 24jam sahaja.
- Likers adalah pengguna facebook sebenar.
- Bukan akaun dummy yang direka-reka.
- Fanpage anda akan kami iklankan sehingga mencapai bilangan likers yang anda langgan.
- Jaminan wang dikembalikan sekiranya ia tidak mencapai bilangan yang di langgan oleh pelanggan kami. (Cth: sekiranya anda membayar kepada kami RM50 untuk 500 like, dan kami hanya berjaya menambahkan 400 like sahaya, maka RM10 bakinya akan kami kembalikan. Adil bukan?)

Yang kami tidak jamin:

- Kenaikan kadar belian/servis yang anda tawarkan.
- Likers hanya terdiri dari target market yang specifik mengikut keperluan anda sahaja. (contoh: perempuan umur 30-40 sahaja)

Berminat untuk mendapatkan banyak like di fanpage facebook anda?

Cari saya di facebook. ID saya 'eddiebumicyber'. Tinggalkan pesanan dalam private message saya dan saya akan maklumkan kaedah pembayaran dan sebgainya.

Nota 1: Kempen iklan kami akan disusun mengikut kaedah 'first come first serve'. Sehingga kadar like pelanggan percama dicapai, baru kempen iklan bagi pelanggan kedua kami akan jalankan.

Nota 2: Jika anda nanti telah ramai follower atau likers di fanpage anda, elakkan SPAMMING terlalu banyak maklumat atau post baru pada satu-satu masa. Jika boleh limitkan kepada 1 post sehari sahaja. Ini dapat mengelakkan prospek pelanggan anda merasa di SPAM dengan iklan dan mereka mungkin akan meninggalkan fanpage anda kerana bosan.

UPDATE STATUS

** Buat masa ni saya terpaksa limitkan 1 orang hanya 500 like sahaja dahulu (RM50) setiap kali campaign dijalankan. Ini kerana makin ramai yang ingin menggunakan perkhidmatan ini sedangkan script saya cuma boleh run untuk 1 pelanggan dalam satu-satu masa. Dan kadang-kala untuk 500 like sahaja memakan masa 2 ke 3 hari bekerja untuk campaign tamat. Jadi jika 1 pelanggan subscribe terlalu banyak, maka terlalu lama orang lain perlu tunggu sehinga campaign anda habis nanti.


Testimoni 1 (500 Likes)



Testimoni 2 (500 Likes)



Testimoni 3 (1000 Likes)



Testimoni 4 (3000 Likes secara berperingkat)



Testimoni 5 (500 Likes)



Testimoni 6 (2000 Likes secara berperingkat)



Testimoni 7 (500 Likes)



Testimoni 8 (300 Likes)



Testimoni 9 (500 Likes)



Testimoni 10 (2000 Likes secara berperingkat)



Testimoni 11 (500 Likes)



Testimoni 12 (2000 Likes secara berperingkat)




 *As the list grows very long, of course we cannot put it all right here...

Post a Comment

0 Comments