Advertisement

Main Ad

Kesedaran Penduduk Malaysia Tentang LYNAS Meningkat

Terbukti walau bagaimana isu LYNAS ini cuba diselindungkan oleh pihak-pihak tertentu dari media arus perdana di Malaysia ini khususnya namun tak pernah berjaya mengekang info ini dari terus sampai kepada orang ramai.

Walaupun maklumat ini mungkin masih tidak menyeluruh especially kepada orang-orang tua yang masih bergantung sepenuhnya kepada berita di tv dan surat khabar, tapi kepada golongan muda khususnya, sekurang-kurangnya isu ini tetap mendapat tempat dihati mereka untuk digali dengan lebih lanjut bagi mengetahui fakta disebalik LYNAS dan kesan-kesannya.

Dalam senarai Google Zeitgeist 2012 untuk kategori maklumat yang paling dicari untuk tahun 2012 (what is...) menunjukkan kata carian 'what is lynas' menduduki tangga yang ke-4. Tolak tepilah golongan yang taksub nak mencari pasal GANGNAM tu kan.


It's not that easy to appear in this statistic. Bukan setakat 500, 5000 atau 50,000 carian untuk tersenarai. Semoga untuk tahun 2013 ni kesedaran orang ramai tentang LYNAS. Keep on digging. Keep on spreading the information to others.

Help those who concern to Save Malaysian.

To my beloved government and people who so called 'malaysian leaders', hold tight to your medias while you still can~!

Post a Comment

0 Comments