Advertisement

Main Ad

Kenyataan rasmi Afdlin Shauki untuk memboikot semua produk yang memberikan sokongan kepada

Berikut merupakan kenyataan rasmi daripada saudara Afdlin Shauki dalam lamat facebook beliau (http://www.facebook.com/afdlinshauki?ref=stream). Salute bro~!

Assalammualaikum,
kepada semua agency pengiklanan dan talent agency yang mengendalikan akaun produk-produk yang tertera dalam list boikot yang terbukti menyokong Israel di Malaysia ini, Mintak maaf walaupun anda hanya menjalankan tugas, saya nak mengumumkan yg sya tak boleh lagi mengarah, menjadi duta produk, mengendalikan acara, berlawak untuk apa-apa saja event yg pihak awak kendalikan, sehingga produk-produk awak berhenti menyokong Israel.

Penduduk di Gaza tidak ada pilihan. Mereka terpaksa membeli barangan-barangan Israel di bawah perjanjian Oslo jadi mereka tak ada pilihan, mereka tak boleh berurusan dgn mana-mana negara lain kecuali Israel. Tapi kita di Malaysia ada banyak pilihan! yang tempatan dan antarabangsa. Jadi mari kita buat pilihan yang bijak dan hentikan menyokong produk-produk yg menyokong Israel.
Saya tak peduli apa org nak cakap, tapi saya Afdlin Shauki memboikot produk-produk awak secara rasmi. rezeki saya datang daripada allah swt dan insyaa allah saya akan masih boleh menyara keluarga saya tanpa bersubahat dengan produk-produk yg membantu dalam pembunuhan rakyat Palestin. Saya ingin menyarankan kepada peminat-peminat saya untuk mengikuti langkah saya jika mereka mahu. Kalau tak mahu takpe, ini bukan paksaan tapi renungkanlah.
Allahhuakhbar!

Afdlin Shauki

Save Palestine. Power to the people.

Posting dari Sri Dewi Syed Sahil:

Ada yang bertanya..
""Kenapa McD?""
""Apa nasib staff McD?""
""Ada bukti ke McD support Israel?""
""Releven ke usaha memboikot ni?""..

Ini ada sedikit buat bacaan dan tontonan untuk mereka yang bertanya dan juga untuk semua yang membaca.

May Allah bless us with Mercy and Guidance.

http://www.inminds.com/boycott-brands.html

http://m.youtube.com/#/watch?feature=youtube_gdata_player&v=ZcBlvfZTSwY&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DZcBlvfZTSwY%26feature%3Dyoutube_gdata_player&gl=GB

http://m.youtube.com/watch?feature=youtube_gdata_player&v=OI6MY2qeKH0&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DOI6MY2qeKH0%26feature%3Dyoutube_gdata_player&gl=GB

Happy watching! Peace!

Boycott Israel Campaign 2012
www.inminds.com

Its product range includes garden furniture, outdoor storage solutions and sheds..

Post a Comment

0 Comments