Advertisement

Main Ad

I need some color!! (Wak Karman Me'laminate' Meja)

Lately cam takde semangat jer nak mengadap komputer, nak buat kerja. Idea pun kontang jer. And usually it will end up with browsing xda-developers.com mencari custom rom baru untuk di flash ke handphone aku. Damn!

Rasanya mungkin working space aku ni lagi yang jadi puncanya. Punca yang sama jugak aritu yang membuatkan Wak Karman Kembali - 4 hours of construction! Adeh~! Apa lagi yang tak kena ni?
Rasanya color scheme working environment aku ni dull sangat kot? Tambah pulak pattern vinyl table top aku yang sangat classic ni. I need some color! ;p~


Berbekalkan saki-baki vinyl sticker yang ada dari project buat sticker kereta dulu, air sabun, hair dryer dan Freedom Mastercard Mymode, kerja-kerja membalut meja pun bermula. Nenoneoenoeneo


Start dari pukul 12 tengah malam, aku dah start mengumbah segala benda yang ada diatas meja untuk disepahkan diatas lantai. Wife aku ngan anak-anak dah lena dibuai mimpi. Dekat 2 jam lebih jugak untuk menyiapkan projek bodoh cam ni rupanya. Sedar-sedar dah pukul 3 pagi.

Kalau ikutkan memang nak terus tidur jer. Tapi bila mengenangkan komputer bini aku aku dah cerai beraikan tadi, for sure esok bila dia bangun dia takleh nak buat kerja. So aku amik keputusan untuk susun balik semua perkakas yang ada balik ke asal sebelum aku masuk tidur.

Rupanya mengemas jauh lebih memakan masa dari projek yang asal. Pukul 6pagi baru siap. Sedang elok untuk kejutkan Danish ngan Faris bangun untuk bersiap ke sekolah. Lepas solat, Mummy di antar the boys ke sekolah. Alang-alang dah pukul 7, aku lajakkan sikit lagi untuk tunggu Mummy balik ngan nasi lemak Paru.~


Dan sekarang, Daddy sedang menikmati nasi lemak di meja baru. Ntah berapa lamalah pulak mood ceria ni boleh bertahan sebelum aku kembali bosan dengan ruang kerja aku~! ;p~

Post a Comment

0 Comments