Advertisement

Main Ad

Perisian perakaunan terbaik untuk usahawan dan peniaga | Recommended Accounting Software | Malaysia



Dalam video kali ini aku nak kongsikan dengan semua sebuah perisian perakaunan yang sangat mudah untuk di kendalikan dan banyak membantu aku untuk menguruskan akaun perniagaan walaupun aku bukanlah orang yang mahir dalam bidang perakaunan.

Aku dah cuba banyak perisian perakaunan sebelum ni tapi semuanya buat aku lagi pening dan akhirnya aku lebih selesa guna excel untuk rekodkan transaksi jualan iaitu aliran wang tunai syarikat aku. Sehinggalah aku jumpa dengan perisian ni. 

So aku harap korang boleh klick butang subscribe dibawah dan klick tombol loceng untuk notifikasi video aku yang akan datang.

Sekian saja untuk video kali ini. Thanks semua atas support dan sokongan dari korang especially kepada yang sudi subscribe channel aku yang secara tidak langsung banyak memotivasikan aku untuk lebih giat lagi menghasilkan video-video sharing berkaitan perniagaan.

Link software: https://app.niagawan.com/?setlang=my

Aku doakan semoga perniagaan korang success.. maju dan survive dengan jayanya. Assalamualaikum dan see you on my next video.

#Niagawan #PerisianAkaunSyarikat #AccountingSoftware #BusinessTowardsDigital #DDAD

Post a Comment

0 Comments