Advertisement

Main Ad

Karnival Sukan Inter-Agensi MOSTI (Ping Pong)

MOSTI akhirnya memang tempat ke-3. Tempat pertama semua dah jangka akan jatuh ke SIRIM, Kedua dapat kat MINT, MOSTI ketiga. Untuk separuh akhir hari Ahad tuh Aku tak turun. Aku main yang masa hari sabtu tu jer masa lawan ngan MINT, Jab. KIMIA, Kajicuaca, MIMOS dengan MTDC. Untuk hari Ahad semalam cuma tinggal lawan 2 pasukan jer, SIRIM dengan MACRES. Lagi pun dah ramai sangat yang terrer-terrer, buat apa aku nak menyibuk lagi kat situ. Aper guna bising kerek melantun-lantun kat sini tapi kat sana senyap cam tikus tengok besi? Buktikanlah. Then baru boleh nak kerek. Ahaks! Dan kalau sebab tu diorang takmo kasi aku medal pun aku tak ralat. Bagilah pada yg penat main.

Aku kesian ngan yanie. Kelmarin dah seharian dier menemankan aku. Dah la dia ajak gi pasar malam pun tak pergi. Ale-ale terus jer balik. Taknakla sebab memender macam ni aku mengabaikan dia pulak. Hobi tetap hobi. Dan aku perlu ingat aku ader komitmen yang lebih penting dari tu. Dulu lain...

Boboi: Papa... kawin tu aper?Papa: Kawin tu bila ader orang sediakan makan-minum kita, basuhkan baju kita, sterikakan baju kita, tolong carikan barang yang kita tak jumpa, kemaskan tempat tidur kita...Boboi: Kalau cenggitu Boboi pun dah kawin la yer papa...?
* Mungkin papa belum betul-betul faham apa maksud kawin tu.....

Post a Comment

0 Comments