Advertisement

Main Ad

DAY 4 - Beginning of the terrible journey

DAY 4 Saturday. 22nd March 2003. Takde aktiviti sangat. Sini aku bebetul terpisah dengan dunia luar. Sampaikan nak pergi telefon pun, paling dekat aku kena menapak 2 kilometer untuk turun ke Sec 2. Situ je pun dah banyak plan untuk cari lubang kerja terkantoi. Setakat ni harapan aku untuk dapatkan kerja cuma 2 orang. Ejoy yang kerja kat SPA, ngan Apai. Tapi biler call Ejoy tak pernah ngan dapat. Asyik divert jer. Aku sendiri confuse sama ada dia still guna nombor nih atau dah tukar. Call Apai pulak. Tanya apa lagi yang perlu ada masa hantar resume untuk post management trainee kat Giant. Insyaallah, hari Isnin nih aku redah gi Giant plak. Malam, Maz sibuk ngan plan dia nak masukkan barang-barang dalam bilik dia. Katil, almari, macam-macam lagik. Aku? Hehehhe nak contribute apa yer? Stok meggie kot?!

Post a Comment

0 Comments