Advertisement

Main Ad

Cara Daftar GOOGLE ADSENSE 2020 - Brojep Share



Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada korang semua yang melihat video ini, Terima kasih sudah klip video and will come back to my corner Brojep Share. Apa khabar korang semua? Harap korang dalam keadaan yang sihat dan masih lagi bersemangat untuk menghasilkan content content yang menarik dalam channel kurang sopan selalu hidupkan ini. 

Saya akan kongsi kepada korang semua berkaitan dengan cara mendaftar Google Adsense pada tahun dua ribu dua puluh. Okey, Sebenarnya saya sudah buat video ini dalam video video yang lepas. Tapi mungkin ada yang terlepas pandang dan masih tidak faham dan sebagainya. Dan kalau sebelum ini, korang boleh lihat apabila korang klik Button Monitoring Station akan keluar yang lama macam begini. Ah, so, ini adalah video yang lama dalam studio klasik. Dia akan ada beberapa step dalam video sebelum ini. 

Saya tunjukkan yang bahagian inilah kereta studio Dalam monitor Stesen ini ada setiap satu, setiap dua, setiap tiga staf tempat. Tapi pada tahun dua ribu dua puluh dan dia sebenarnya bermula pada Disember dua ribu sembilan belas. YouTube telah mengubah enterpris ataupun view apabila korang klik pada bahagian motivation. Okey, saya bagi contoh China Projek TV Orang Pelik pada YouTube studio di sini. Masuk pada itu ke studio Dan apabila korang klik button chipmunk notification, dia akan keluar terus macam ini. 

Ah, dia tidak ada sudah yang step pertama. Ayo cepat dengan program kemudian setiap kedua, setiap ketiga dan keempat untuk tahun dua ribu dua puluh kali ini, apabila korang klik untuk Doktor Moone Station, korang akan lihat video dia akan menjadi macam ini. Ah! Dia akan tunjukkan berapa sudah subscribe yang korang ada dan berapa public watch out masa tontonan yang korang sudah ada. 

Tidak ada lagi empat step yang seperti video yang saya buat sebelum ini. Jadi kenapa Youtube buat begini supaya dia boleh tahu bahawa channel ini adalah channel yang aktif dan sudah mencapai dua syarat yang ditetapkan oleh otot. Seperti yang korang sedia maklum, antara dua syarat untuk korang menjadi YouTube bagaimana program dan boleh apply Google Adsense perlu mencapai seribu subscriber dan juga empat ribu jam masa tontonan yang public. Okey. So apabila korang sudah mencapai dua syarat ini bermaksud YouTube sudah yakin bahawa orang punya channel ini adalah China. Yang aktif dan ada content content ialah sebab kalau korang ada seribu, subscribe tapi tidak ada. 

Video itu memang sangat menipu lah. Dan bila korang sudah mencapai empat ribu jam tontonan dan masih ada baru ada satu video. Memang tidak logik. So, ini adalah kayu ukur platform YouTube untuk Mario. Kita punya beginilah. So, bila korang sudah dapat seribu subscribe dan empat ribu jam tontonan itu menandakan korang punya channel berada dalam keadaan yang aktif. Dan juga baiklah apabila korang mahu mendaftarkan Google Adsense pada tahun dua ribu dua puluh, orang perlu mencapai dahulu dua syarat yang utama ini iaitu seribu, subscribe dan empat ribu jam tontonan. 

Sebab itulah kalau korang mahu mendaftar Google Adsense tidak dapat diteruskan sebab mungkin korang belum mencapai seribu satu ribut dan juga empat ribu jam masa tontonan su Saya nasihatkan pada tahun dua ribu dua puluh ini, pastikan korang janganlah dulu membuat program vaksin sebab memang tidak akan boleh buat novel lesen buat masa ini apabila korang belum mencapai apabila korang belum mencapai seribu jam dan seribu subscribe dan empat ribu jam masa tontonan. Di sini, korang boleh lihat juga syarat untuk mencapai kutipan dana program sekaligus membuat Google Adsense. 

Korang belum mematuhi semua polisi dan peraturan YouTube, kemudian tinggal di negara dan wilayah yang Val untuk YouTube Partner program. Kemudian memiliki empat ribu jam waktu tonton, memiliki seribu subscriber, barulah korang boleh link kepada Google Adsense okey. So bagi menjawab soalan seorang korang semua yang ada di Instagram, di YouTube dan sebagainya untuk mendaftar Google Adsense pada tahun ini pada tahun dua ribu dua puluh, korang perlu mencapai seribu subscriber terlebih dahulu dan empat ribu jam masa tontonan yang public. 

Jadikan sebelum korang capai dua syarat ini, memang orang tidak akan dapat terus mendaftar. Google Adsense Sukan saya punya nasib Pada korang yang masih baru fokus untuk membuat content dan mencapai dua syarat inilah. Itulah dia kesimpulan daripada video ini. Orang tidak boleh teruskan daftar buletin apabila belum mencapai dua syarat utama, seribu subscriber dan juga dan juga empat ribu jam masa tontonan. Saya doakan pada korang yang masih belum mencapai dua syarat ini. 

Saya harap korang boleh dapat mencapai dua syarat ini dengan masa yang lebih cepatlah. Insya Allah. Jadi, saya harap video ini sedikit sebanyak dapat menjawab persoalan persoalan yang kurang ajukan di Instagram di Youtube. 

Saya rasa itu sahaja untuk video kali ini dan kita akan jumpa dia. Dia akan datang sahaja pada rumah sharing tanpa boring. Assalamualaikum

Post a Comment

0 Comments